Czy udało nam się zachęcić uczniów do aktywnego notowania? Czy mapy myśli pomagają uczniom w uczeniu się? Czy uczniowie będą wykorzystywać mapy myśli? To najważniejsze pytania, jakie można zadać, podsumowując miesiąc aktywnej notatki. We wszystkich klasach uczniowie mieli okazję wykorzystywać mapy myśli, pracując w grupach na lekcjach lub indywidualnie w szkole lub w domu. Powstały ciekawe mapy myśli w klasie VI: na muzyce, przyrodzie i religii, w klasie V: na języku angielskim, przyrodzie i religii, aktywnie notowali drugoklasiści i klasa trzecia. Bardzo ciekawe mapy myśli, dotyczące przyrody, przeprowadzanych doświadczeń storzyli trzecioklasiści. Gratululujemy pomysłowości oraz estetyki wykonania. Najbardziej aktywna okazała się klasa II. Uczniowie tworzyli tematyczne mapy myśli oraz wykorzystali mapy do prezentacji swojej osoby. Drugoklasiści poznali również mapy skojarzeń i wykorzystywali je do różnorodnych ćwiczeń. Drugoklasistom gratulujemy! Czeka na nich nagroda!
KLASA II